Finnen. <3

2008-01-07 @ 20:40:55
Älskling, en bild säger mer än tusen ord är det inte så man brukar säga? Bilden som jag har på dig & mig,även om den är mobbad så betyder bilden mer än alla ord jag har sagt till dig. hur ska jag någonsin kunna förklara hur mycket du betyder för mig. Har känt dig i 11 år och mer ska det bli. Alla minnen som jag har med dig är oslagbara. Vad ska jag säga för att förklara för dig hur mycket jag saknar skolan med dig? Skolan utan dig känns tom, det va du gumman som förgyllade min dag. Va det inte du som fick mig ett leende på läpparna när jag inte va på humör? Var det inte du som fick mig att skratta? Var det inte du som mobbade mig för allt jag gjorde? Var det inte du som sa att jag va störd och förklarade hur mobbade jag va? Va det inte du som började garva åt allt jag sa? Jenny, det finns bara en som kan göra min skoldag till den bästa och det va du som kunde det.. Jag saknar det så mkt så det bara svider om det. I alla stunder så tänker jag på hur det skulle vara att ha dig på gymnasiet, att få skratta med dig under lektionerna, det är något jag vill spola tillbaka. Jag skulle kunna göra allt för att spola tillbaka till 9an då allt va som bäst. Efter alla bråk det va då klassen va som tajtast, under alla bråk så va det en tjej som jag alltid kunde lita på, även om jag hatade henne under stunden så älskade jag henne innerst inne. Namnet på denna tjej är Jenny Axelsson. Jag vet inte vad jag ska säga för att du ska förstå att jag älskar dig så mkt som det bara går, utan dig så blir jag aldrig hel igen. Det känns som att en del av mitt liv saknas när du är borta, att inte ha sett dig på ett halv år gör ont. När jag tänker tillbaka på skolavslutningen, när jag grätt i dina armar, jag ville inte släppa taget om dig. Och det är något jag aldrig kommer göra, den dagen då jag tar mina sista andetag så ska jag fortfarande kunna säga till dig att jag älskar dig. Jag älskar dig jenny, du är speciell för mig. Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Med dig är jag lycklig.

Jag älskar dig Jennie, börjar gråta varje gång jag läser detta.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback