den 4 januari 2008

2008-01-04 @ 22:46:04
Ja så har ännu en till dag gått. Hur ska man sammanfatta denna dag?
Kan väl börja med att berätta att jag idag insåg att jag faktiskt är lite sjuk. Orkade inte gå runt och kolla på affärer, tror vi bara var borta i en och en halvtimma innan vi vände hemåt. Då åkte vi till mormor och morfar, och fikade lite. Mormor kan verkligen få en på ett härligt humör.
Sedna åkte vi hem, var menningen att jag skulle läsa i boken, mer har inte orkat. Gör inget, läste för "mycket" igår så jag ligger före i min planerning.
Sedan var det dags för hockey, hade ingen hockey känsla och var inte nervös förens i sista perioden. Konstigt att man kan jaga upp sig så mycket över en sport. Aja, det blev iaf final imorron hörde att det troligtvist blir mot Kanada eftersom de ledde stort mot USA. Men det kan ju alltid vända, det gjorde ju det mot Svergie. Hoppas också lite att det gör det, vore kul om Svergie slog ett nytt lag i finalen. Tror inte heller att det kommer kunna vinna över Kanada igen, de kommer vara förberedda den hära gången.

Ska lägga mig snart, vi ska till Örebro imorron. Men mor och far säger att det kasnke ska bli dåligt väder och isf ska vi inte åka. Hoppas att det blir det, vill verkligen inte åka dit, så tråkigt.

Usch, snart börjar skolan igen. Hemskt hemskt, då började alla de förfärliga sakerna som tidiga mornar, läxor och prov. Usch, usch ...
Aja, ska nog börja göra mig i ordning för John Blund. :/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback