bra insats Anna, verkligen.

2008-01-09 @ 19:58:29
Ska skriva bajs pedleden nu ... har inte räknat någon matte och det kommer nog inte räknas något idag heller. Orkar verkligen inte, dessutom är pedleden viktigare eftersom jag troligen inte kommer vara hemma imorron.

Imorron är det den 10:e och två års jubileum! Skulle egentligen hitta på något då, men eftersom den ena troligen glömt det eller inte orkar och den andra har planerat in annat så blir det inget. Tänker itne så mycket på längre, har hänt så många gånger ...

Hahah, kom precis och tänka på när Anna skulle lära mig facebook idag. Kan ju säga att det kanppast hjälpte mig något, fattade typ ännu mindre. Inte för att hon sa så mycket. ;D
Men men, nu över till pedleden. IBM, man!
Kommentarer
Postat av: joey

hm ok, vem av dom är jag ? den som glömde eler den me annat inplanera ?

2008-01-09 @ 21:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback