Blä dagen fortsätter.

2008-01-31 @ 08:17:46
Vad gör amn om man kommer till skolan en halvtimma innan man börjar och man inte har sett en skymt av någon man känner? Precis, man sätter sig vid en dator. Det är precis vad jag gjorde.
Men lagom till att man hunnit sätta sig ner och datorn hängt sig så kom Diana och efetr någon minut även Henric och Andreas.

Usch, jag är verkligen inte taggad inför matteprovet. Är man det någonsin egentligen? Men just idag känner jag att det bara inte kommer gå. Önskar jag kunde byta plats med någon smartjävel. *någon som är bättre på matte än mig. Eller att jag ahde någon annat prov istället. Vilket annat prov som helst skulle jag föredra, bara itne matte!

Aja, nu börja jag få slut på något intressantare idèer att skriva om. IBM, man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback