ännu mer babbel.

2008-01-21 @ 17:03:19

Jag tycker det är väldigt komiskt. Jag kan lyckas skriva jätte många inlägg under en dag och ibland orkar jag knappt med ett. Men de dagarna då jag skriver mycket, så skrivs allt inom loppet utav kanske två timmar. Då kan jag skriva  kanske fem - sju långa inlägg om precis ingenting. Då kan man snacka om uttråkad.


En annan sak som också är sjukt är att det nu är måndag och jag börjar redan planera för helgen. Ibland börjar jag planera för nästa helg redan på lördagen. Det sjukaste är att jag vet att de planerna som jag gör aldrig hålls så varför ska jag då lägga ner tid på att planera? Kanske för att jag då vet att min helg inte kommer bli så.  

Fredagen kommer iaf spenderas med den personen som jag lyckas övertala att gå på bio med. Har redan bestämt allt, ska bli middag på pizza hut och sedan ska vi kolla på försoning. Kommer bli hur mysigt som helst. Lördagen ska ägnas åt matte och latin, har prov på tisdag. :/ Lördagskvällen har jag ingen aning om än så länge.

Söndagen ska spenderas som den brukar, med lite allt möjligt. En chans att verkligen koppla av och njuta av den lilla ledigheten man får.


Nu blev det ytterligare ett långt och helt meningslöst inlägg. Nej, nu ska jag inte skriva på ett tag. (a) : )

Hmm... undra om jag ska ut och springa senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback