Anna är en bla bla bla bla kossa.

2008-01-14 @ 21:09:41
Har nyss sett Stolthet och fördom, jag älskar verkligen de filmen! Den har allt... mer eller mindre.

Kom precis på att jag inte kollat på någon tv idag! Som tur är så fixade pappa min boxer igår, eller han tog in mammas och pappas som de hade i sitt rum. Sen blev den kvar här inne, så nu kan jag kolla på tv igen! :) Slog på den nyss och fastnade på sexan, Simpsons.
Fick precis ett sms ifrån min tränare om att jag har låg närvaro. Konstigt, har inte börjat tränat sedan min lårskada, och lär inte heller göra det på ett tag. :/

Pratar just nu med favorit flickorna, CPLYCKA! och Hamham. De har alltid så intressanta saker att säga, iaf den först nänmda. Karin babblar just nu om sin lilla romans med Stig. För er som inte vet så har Karin träffat sin drömgubbe. Säger bara en sak, you go girl!

image65
Ja, helt ärligt Anna är faktiskt en .... kossa, kommer inte ihåg vilka ord det var däremellan... kommer bara ihåg att hon var en kossa iaf. Det stod så i en tidning idag. JAG LOVAR! Till och med Mingis, Namtal och Carro kan intyga det, Anna kan inte heller neka. När jag ändå pratar om dessa människor kan jag också passa på och säga att det som sades under lunchen, när vi pratade om min "personlighet". Jag förstår inte alls vad ni menade.



 

Kommentarer
Postat av: karin

Anna jag tycker synd om dej

2008-01-15 @ 21:00:29
Postat av: Jenny

Jag kan inte hjälpa att en tidning sa det till henne! :O

2008-01-16 @ 07:08:11
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback