Usch och blä.

2008-02-06 @ 14:49:21

Kom hem från skolan för någon timma sedan. Det första man gjorde när man kom hem var att sätta sig vi datorn och kolla på Drake & Josh. Jag är så sjukt lost i den serien.

Tills imorron måste jag fundera ut ett ämne som jag ska argumentera om på svenskan. Kommer nog inte gå så bra, har ingen som helst idé. Om någon har något förslag så snälla tell me!  


För övrigt vill jag bara säga att jag blir så fruktansvärt irriterade på människor. Vi tittade på en liten film idag på svenskan om Olof Palmes tal mot USA som blev så omtalat.

Jag håller med honom till fullo. USA är nutidens Tyskland under Hitlers tid. Jag fattar inte hur man kan behandla andra människor på det sättet. Jag blir så arg och jag inte finner några ord. Nu är jag så pass förbannad så fortsätter jag tänka på det så kommer jag troligen få ett utbrott för ingenting och sedan slå sönder datorn. Hur fan kan vilja trycka ner människor på det sättet? Hur fan kan man sjunka så lågt? Vad är det för fel på dessa människor? USCH och BLÄ på sådana människor!

Nej, nu måste jag verkligen lämna ämnet.


Ska snart iväg på rehab. Har ingen större lust men det måste genomlidas. Sedan ska jag hem och plugga. Hoppas jag kan göra lite matte, kanske lite engelska också. Det skulle vara fint. IBM, man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback