Så lyckat.

2008-02-10 @ 20:23:59
Strax innan jag började titta på Psych så hittade jag en låt som jag letat efter jätte länge. Blev jätte. Det enda krångliga var att jag bara fick en träff på låten och om jag nu ville ha den skulle jag tvingas ladda hem sex andra album från samma kille. Men eftersom jag så gärna ville ha låten så intalade jag mig själv att jag skulle gilla de övriga låtarna också. Efter en timma eller så kom alla hem och jag började lyssna igenom dem. De var alla rena rama skiten, inkl. den låten som jag vela ha så länge. Var enda låt lät likdan och killen sjöng med en sådan entonig röst att man blev irriterad.
Så det första jag gjorde när jag fått hem dem var i stort sätt att radera dem. Inte så lyckat med andra ord.

Nu väntar jag på att några andra album/avsnitt ska bli klara. Hoppas att man lyckats bättre med de valen. Har tjuvlyssnat lite på det ena albumet och det verkar faktiskt riktigt bra. ( :
Funderar på att åka till farsta imorron, har en del viktiga inköp att göra. Men har än så länge så har jag ingen att tvinga med, så man får väl se hur det går med den saken då.
Nu ska man väl kolla på lite tv i väntan på leverans. WOSHA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback