PANIK!

2008-02-18 @ 18:05:30

Karin ringde precis när jag skulle börja skriva svenskan och ville prata så vi snackade en stund. Under tiden så började jag förbereda mig inför talskrivandet. Så jag öppnade ett word-dokument och skrev överskiften, loggade sedan in på fronter för att hitta instruktionerna. När jag väl hade hittat svenska rummet så såg jag ett meddelande ifrån Annie och blev hoppfull när jag såg att hon hade skrivit att hon ändrat grupperna för redovisningen. Klicka mig fram och fann att det inte alls gynnade mig eftersom jag fortfarande var i samma grupp som ska läsa upp på onsdag. Och jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska prata om!

Aja, jag får väl köra på mamma's förslag. Agrumentera emot alla hjärtansdag ... eller ska jag ta pappa's och agrumentera för ungdomsidrott? :/ SHIT, jag ska hålla ett argumenterande tal på onsdag och det svåra är att bestämma mig för vilket ämne jag ska välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback