My heart will go on.

2008-02-18 @ 16:53:18

Har inte gjort en endaste liten svenska sak, har inte ens försökt. Ska nog sätta igång med det snart, eller så gör jag det efter maten och skiter i matten idag. Aja, jag får se hur det blir.  Har nu under den senaste tiden fixat lite på bloggen och sedan kollat på några klipp från melodifestivalen. Haha, bli aldrig trött på Gustafsson.


image127

Karin slutar om tjugo minuter, funderar på att ringa och störa henne, men vet inte riktigt om hon är den värd den uppmärksamheten. Idag bestämde jag och den lilla saken iaf att på tisdag ska vi till ett gym någonstans. Jag tycker den planen lät alldeles utmärkt och är faktiskt lite förvånad över att hon kom på den!  


Nej, nu ska jag väl iaf låtsas att jag gör svenskan. IBM, man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback