Morgon inlägg.

2008-02-13 @ 07:22:51
Ännu en morgon denna vecka och snart är det dags att bege sig till skolan. Idag blir det en lång dag, har fysik så jag slutar fem. Men det är inte så farligt när man tänker på nästa vecka. Först och främst så slutar man halv två på onsdag och sedan är det friluftsdag på torsdag, och sen är det sportlov!

Igår sa jag att jag hade svårt att välja vilket program jag skulle kolla på. Det blev Drake & Josh till slut, det går bara inte att hålla sig ifrån dem.
Tur att man inte är lika dålig som Drake på matte. Haha, men det är nog nära. ;)
Efter Drake & Josh blev det Armageddo. Jag blev lite chockad när jag upptäckte vilka skådespelare som var med. Har aldrig tidigare sett varken Owen Wilson, MIchael Clarke Duncan eller kille som spelar Alex Mahoney i Prison break. Men jag kan inte påstå att jag sett filmen så väldigt många gånger, och definitivt inte så noggrant. Vet att det är inte så svåra att missa, men jag måste ju ha några "bra" argument.

Måste dra, IBM, man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback