Mmmm .. Juice. ( :

2008-02-18 @ 15:42:00

Den här dagen har varit lite sämre än vad måndagar brukar vara. Det började med att vi fick reda på att Annie, svenska läraren vabbar. Detta fick vi reda på när vi hade kommit in i klassrummet halv nio på morgonen. För er som inte vet så betyder vabbar något med att man är hemma med sjukt barn. Hela klassen blev irriterade eftersom det betydde att vi hade kunnat haft sovmorgon fram till elva. Jag blev också väldigt irriterad när jag insåg att det till och med har en term för en sådan incident.
Dagen flöt sedan på som vanligt, var nära på att gå hem innan spanskan eftersom det kändes som jag hade feber men övertalade mig själv att jag var tvungen att stanna kvar för matteprovet. Ett prov som jag inte vill diskutera, ena stunden känns det bra andra skit. På engelskan så hände det inte så mycket. Vi fick sluta tjugo minuter tidigare, vilket betydde att man hann med en tidigare buss.


När jag kom hem tog jag en sked Nutella och ett glas juice. Jag älskar juice! Mamma har lyckats få tag på den godaste juicen i världen! Den är så god så att den nästan kan jämföras med coca-cola.
Ska nog försöka börja skriva mitt svenska tal nu. Usch.
Skriver senare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback