LYCKA!

2008-02-26 @ 23:54:17
image148

LYCKA!
Jag säger bara det. LYCKA! L-Y-C-K-A! LYCKA!
Ifall någon undrar så är jag ÖVERLYCKLIG just nu. Det hela började med att jag satt nere och spelade spel med Danne. Vi lyckades komma till en nivå som jga verkligen längtat till och det var lagom till att vi båda höll på att somna. Så vi betsämde oss för att ta det imorron. När jag skulle ta mig upp för trappan så kände jag av hur trötta mina lår är, vilket betyder att träningspasset idag kommer ge resultat. JIPPIE!

När jag sedan kom upp och hade precis satt mig vid datorn så skedde det som fick hela världen att lysa upp. SINBAD KOM ÄNTLIGEN HEM! Efter mer än en månads väntan så fick jag hem den! LYCKA! Imorron kommer det inte bli ett jävla plugg, imorron ska det bli Sinbad för hela slanten. Sedan ska man tvinga mamma att kolla på det med mig. LYCKA!  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback