Jag vet.

2008-02-23 @ 12:18:31

Jag är jätte trött, har varit vaken i mer än fyra timmar nu. Är också jätte uttråkad, det finns verkligen inget att göra att göra. Var och är så taggad på att hitta på något, men alla ens vänner som man vill umgås med idag är borta eller upptagna.
Det enda roliga idag är att det är fotboll om två timmar. Men det känns inte så lockande just nu. Hade hellre umgåts med några vänner. Inte helelr har jag någon rolig film eller så att kolla på, har inte heller någon lust med det. Nej, den här dagen kommer bli en sådan dag som känns så lång och plågsam. USCH!

Fan Jennie, var du tvungen att åka till fjällen idag? Din lilla finnejävel.

image139
Jennie i fjällen, just nu i detta ögonblick.
Kommentarer
Postat av: JENNIE

HAHAHAHAHAHA, fett skööön:) dt där e precis jag! :)

2008-02-23 @ 12:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback