Inget psych ... :'(

2008-02-16 @ 19:00:58

Känner mig så oerhört duktig. Har räknat matte i tre timmar idag, det är som ett nionde underverk för mig. Har som sagt matteprov på måndag och tisdag, och eftersom man älskar matte så mycket så vill man lära sig helt onödvändiga saker. Usch, matte asså. Den får en verkligen att börja undra varför man valde natur egentligen.

Lyssnar just nu på musik. Ska inte säga vilken låt eller artist, men tror nog att de flesta kan lista ut det.
Har försökt fått tag på det nya Psych avsnittet hela dagen, men tydligen så har jag glömt bort lösenordet till kontot. Om nu inte Danne har bytt. Blev därför överlycklig när han skulle komma hem med pizza till middag för då skulle jag kunna fråga honom om det. Men såklart så glömde lilla Jenny det. Skyller det på Ivan eftersom jag blev så chockad när han klev in innanför dörren.

Nu har jag också bestämt mig för vad jag ska argumentera om på onsdag. Det var inte riktigt sant, jag har två förslag och har lite svårt att välja mellan dem. Det ena är mot alla hjärtans dag och det andra för ungdomsidrott. Får se vilket det blir, måste hur som helst börja med den uppgiften imorron.

Ska hämta tvätten nu så att mamma blir på gott humör. IBM, man.

image59
Kollade igenom gamla bilder i bloggen för att hitta någon till inlägget. Hittade då en från Supernatural. Kom plötsligt på att jag inte vågat kolla på det. Kanske något att sysselsätta sig med på sportlovet? Om jag vågar dvs.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback