I stort behov!

2008-02-22 @ 22:04:31

Det blev inget Stardust, fastnade framför tv:n i vardagsrummet där mamma kollade på A lot like love. Sitter just nu och asgarvar åt Ashton Kutcher. Han spelar en sån töntig kille.

Jag vet att jag har sett filmen, men kommer inte ihåg den nu när jag tittar på den. Har inte heller någon lust att kolla på den, men kan inte slita mig ifrån den. Den lockar fram ett och annats skratt då och då.

image138

Har märkt hur jag börjar komma i ett abstinensbesvär. Behöver en serie att kolla på! Nu är alla tre serier jag kollat på slut, jag vågar inte kolla på Supernatural och har ingen lust att titta om på de andra. Har redan gjort det med två av dem. Har funderat på att ladda hem tredje säsongen av Prison break, men det ska jag inte. Jag vet exakt hur jag blir jag då. Blir helt beroende av den serien, värre än med någon annan och blir sedan bara arg och irriterad när den säsongen är slut. . Nej, jag får helt enkelt ta och leta upp någon annan.
Någon som har något förslag?  

Kommentarer
Postat av: Carro

haha ja såg oxå a lot like love, Ashton e kul :)

2008-02-23 @ 13:34:57
URL: http://jagecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback