I skolan.

2008-02-14 @ 08:14:26
Nu sitter man i skolan. Är som vanligt den första och enda från min klass här, och det finns ingen som jag känner. Så datorerna är den enda sysselsättningen just nu.

Är hungirg som jag vet inte vad, fast jag nyss åt. Känner att jag håller på att bli sjuk, har känt det länge men nu börjar det bli på riktigt.

Först lektionen är svenska, inte bra alls. Vi ska hålla ett argumenterande tal om något. Jag vet inte ens vad jag ska argumentera för eller emot, och det ska vara klart nästa vecka. Usch.
Någon som har någon ide?
Nu kom Diana och mina idèer börjar ta slut på vad jag ska skriva om. IBM, man.
Kommentarer
Postat av: karin !

stackarn :(

2008-02-14 @ 19:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback