Hemma = bäst!

2008-02-19 @ 13:05:27
Kom rätt så nyligen hem ifrån skolan. Gick efter matteprovet, precis som jag sa. Det kändes lite bättre, men inte tillräckligt bra för att stanna kvar. Får se hur det blir emd rehaben senare ikväll.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta en sked Nutella och en cola. Ja, Jenny dricker cola på en vardag. Men det var bara för att juicen tog slut igår kväll. Katastrof!

Nu önskar jag verkligen att jag hade Sinbad hemma, eller någon bra film som jag ville titta på. Men har sett alla minst en gång för mycket redan och likaså med alla serier. Ska kanske ta en bok och bädda sig själv i sängen eller i soffan. Gud vad mysigt det lät. Fick upp en bild nu i huvudet, när man sligger där i soffan med en jätte stor kudde bakom ryggen, en jätte mysigt filt runt omkring sig och en brinnade brasa i den öppna spisen. Och bordet står det en stor kopp te! Som jag då tycker om... Har vi någon stor kudde?

image129
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback