HATAR tal!

2008-02-18 @ 20:24:20

ÄNTLIGEN! Äntligen har jag skrivit klart det dära jävla talet och skrivit ner stödord. Skulle nog egentligen kalla det för stöd meningar/stycken men men. Det blev ingen matte, orkar ingen mer skola ikväll. Det får gå som det går imorron på det dära skit provet.
Satte nyss på badvattnet så ska bada om någon halvtimma eller så, ska föriska plugga in talet så gott som det går då.

image128


Längtar som fan till tisdag nästa vecka! Dagen kommer bli helt underbar, och Karin försök inte ändra på planerna! Denna gång måste de genomföras. Jag kan verkligen inte beskriva hur mycket jag längtar. Det är något som jag drömt om i flera år. Haha, nej men som jag velat göra i en vecka eller så.
Längtar också till torsdag den här veckan. Då man har läst talet och förhoppningsvis inte gjort bort sig för mycket och för att det är curling.
Önskar verkligen att jag kunde spola fram tiden. Kommer säkert drömma om tisdagen de närmaste dagarna och måla upp en bild av den som en förmiddag i himmelen.
IBM, man.

Kommentarer
Postat av: akrin

haha 006 (den coola) ändrar inte planer. Det är snarare 008 (ska-inte-ens-nämna) som inte heller komemr ändra :D
mycket bra Sverige där,..

2008-02-20 @ 18:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback