"Hajjar du?"

2008-02-10 @ 10:13:43

Det är verkligen konstig hur man associerar vissa saker med andra. Igår satt William bredvid mig och pratade om något. Jag kommer inte ens ihåg vad, men det kanske beror på att jag inte lyssnade. Hur som helst så avslutade han sin historia med "Hajjar du?". Det fick mig att direkt tänka på Karin, och jag började nästan skratta åt honom. Men beslutade mig för att inte förvirra den lilla filuren. Det dära med att jag inte lyssnade stämmer faktiskt också ganska bra in på Karin. Man orkar bara med hälften av allt hon säger.  


Rohie bad mig igår att jag skulle komma till Farsta hallen och hälsa på. Skulle jätte gärna vilja göra det, men jag kan inte. Gjorde inte ett skit igår så idag har jag jätte mycket matte och ännu mer engelska att göra, och den här gången måste jag verkligen göra allt. Eller åtminstone försöka.


Gjorde precis i ordning frukosten, så det blir väl ett Drake & Josh avsnitt till det. ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback