Haha, vilket fult badkar.

2008-02-26 @ 19:58:19

Jag är så trött så jag har nästan lust att gå och lägga mig nu. Men då kommer det bli en alldeles förtidig morgon imorron. Har precis satt på badvatten, hoppas att vi har tillräckligt varmt vatten, och hoppas att det piggar upp lite. Annars vet jag inte vad jag gör.
Börjar faktiskt känna av lite träningsvärk i ryggen nu. Det är en härlig, fast jobbig känsla.


image145

Så fort man loggade in på msn så vet man reda på av Angela att hon såg Freddie igår. Haha, lycka där säger jag bara.

Shit, kom precis på att jag inte packat upp väskan än :/ Karin, ditt älskade inlägg får skrivas senare ikväll ... om jag orkar, annars imorron.

IBM, man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback