GOD MORGON!

2008-02-25 @ 08:38:43

Oj, igår blev det inte mycket skrivet i bloggen. Inte för att det hände något speciellt. Pluggade i stort sätt halva dagen. Tvingade sedan Danne att köra mig till maxi. Så vi fick ta en promenad till hans vän för att hämta bilen. Under den promenaden var jag väldigt lättroad, eftersom jag gick och skrattade åt min egen skugga.

Hittade inget av det jag ville ha på Maxi, men Danne tvingade mig att välja mellan tre olika spel som tydligen påminde om ett som jag spelade när jag var liten. Jag älskade det. Spelet vi köpte igår påminde faktiskt om det, men det var mycket svårare så det blev tråkigt efter ett tag. Man kunde knappt klara det med fusk.


Idag ska man ut och shoppa. Nej, men jag ska iväg och leta efter endast nödvändiga saker! Vilket kommer bli svårt att lyckas med.
Ska äta frukost nu. IBM, man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback