Dina näsor. <3

2008-02-23 @ 22:07:10
image141

Det är just det här som mig får att älska dig så otroligt mycket. De dära små spontana saker du kan göra eller säga. När du rätt som det är slänger ur dig något eller ger mig något som värmer så otroligt mycket.


En av de sakerna som värmer mest är när jag får ett mess av dig där du börjar med "Hej mongo" eller "mongo ..bla bla bla", det är så sällan du använder det orden när du pratar med mig.
Jag vet att du bara använder det till dem som du verkligen bryr dig om.
Eller saker som bilden här ovanför som tydligen föreställer mig som gammal.

Det är just dessa små och helt oberäkneliga sakerna som får mig att tycka om dig så mycket.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback