Den limegröna pumpen.

2008-02-25 @ 14:07:08

Nu har man kommit hem och ätit. Det blev en lyckad liten shoppingrunda. Köpte bara saker som jag behövde. Förutom ett linne som råkade följa med.

Lyssnar nu på musik och gåt igenom allt man köpte. Är riktigt nöjd med alla inköp. Allra gladast är jag över pumpen. Äntligen har jag kunnat få in luft i fotbollarna, vilket betyder att man snart kan tvinga ut någon att sparka lite boll. Vilken härlig känsla det var att hålla i en nypumpad boll.

Haha, vet att det kan misstolkas riktigt rejält. Men å andra sidan så är det nog bara någon som som kan lyckas med det.


Väntar nu på att Challe ska svara på mitt mess så man vet hur det blir senare idag. Det är snack om bowling nu igen och middag, så vi får se hur det slutar denna gång.
WOSHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback