Dagens - skämt, citat, framtidsplaner.

2008-02-13 @ 21:20:40
Har precis kollat på ännu ett avsnitt av Drake & Josh. Herregud vad jag pratar om den serien, men den är så bra.
Imorron har jag svenska, matte och latin. Tre viktiga lektioner. Svenska för jag måste kolla när jag ska hålla mitt argumenterande tal, vet inte ens vad jag ska prata om. Matten, för imorron måste jag verkligen räkna på lektionen. Förlåt Johanna. Latinen, för att jag idag ingick ett avtal enligt Mickis. Ett avtal som jag definitivt inte kommer kunna hålla.

Måste bara berätta om två saker som skedde idag. Det ena är dagens citat och det andra dagens framtidsplaner.
Det första, dagens citat, skedde precis innan fysiken. Jag satte mig vid datorn som Johanna och Natte satt vid och loggade in för att fördriva tiden. Efter ett tag märkte jag hur seg datamusen var och sa "Vad seg den är" och kollade menande på den. "Ja, den är bög" svarade Natta. "Kan en mus vara bög?" Frågade då Johanna. Ska säga er att det tog mig kasnke fem sekunder att fatta vad de båda garvade åt innan jag själv började skratta. Men helt ärligt Johanna, den var riktigt dålig.
Den andra saken handlar om mina, Johannas och Mickis framtidsplaner för hur man ska överraska en kille. Ska inte går inte gå in så mycket på det, folk kommer tro man är helt störd då.
Kan även också slänga in att Carro idag pratade om min framtida man. Tydligen kommer det vara en stor, tjock tysk som heter Günther och har bär stringbikini för att citera henne. Tydligen så kommer jag göra allt som han ber mig om, eftersom jag älskar honom mer än något annat.
Dessa historier om mig och Günther skrämde mig, kommer troligen drömma mardrömar om det inatt. Jag menar, det är ju inte möjligt att älska någon mer än vad jag älsakr Karin. HAHAHAHA.  

Nu ska jag duscha. Ska försöka få bort glittret Johanna sprayade på mig idag. :/ IBM, man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback