Dagen börjar se ljusare ut.

2008-02-12 @ 10:24:48
Jag kom precis på en sak, en sak som verkligen får mig på bra humör. Satt och läste igenom folks blogagr och när jag nästan ahde läst alla så slog det mig att Karin kanske skrivit ett nytt inlägg, ganska otroligt men jag är verkligen uttråkad. Läste några av hennes gamla inlägg och de fletsa fick mig att le och skratta lite tyst för mig själv. Karin, du är verkligen en solstråle. Aja, hur som helst för att komma till saken nu så upptäckte jag att det var riktigt länge sedan ajg vaknade med en värkande rygg eller finger. Så otroligt skönt! Kom plötligt ihåg hur mitt finger värkte, vilket får mig att må lite bättre. ( :
Aja, nu ska man väl återgå till att tråka.
Kommentarer
Postat av: Fridah

kul att läsa gamla inlägg ^^

2008-02-12 @ 10:47:04
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback