Bloggkrig.

2008-02-01 @ 13:01:59
Okej, nu är det allvar. Karin Kerstin Äckelpanna, nu har du gått alldeles för långt!
När vi senast pratade med varandra och du nänmde något nämnde igelkottar så sa du att jag skulle läsa din blogg så skulle jag förstå. Jag gjorde det, och det enda ditt inlägg handlar om är just golv.
Jag frågade även om du sa att ditt golv ser ut som en igelkott och du svarade ja.

Och vad i helvete är Slibbiglugg? Ska man ge någon ett smeknamn så måste man ha en poäng med det hela. Något som du nästan aldrig har med något ... förlåt, jag menar något som du aldrig har med något överhuvudtaget.
Kommentarer
Postat av: karin

kolla min blogg .

2008-02-02 @ 11:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback