Baby, don't hurt me no more.

2008-02-09 @ 22:52:34

Kvällen spenderades genom att kolla på fotboll och melodifestivalen. Bägge två var i stort sätt två stora fiaskon.
Elfenbenskusten förlorade semifinalen. Men det var ju knappast ingen chock. Vad kan man vänta sig om man ställer upp utan Eboue? Helt ärligt, vad hade hänt med honom?
Melodifestivlan då, ja vart ska man börja egentligen? Först och främst så blev allt fel när jah fick reda på att Slemproppen skulle vara med, ville egetligen stänga av skiten och där ifrån. Men då hade jag fått William över mig och han tjatat ihjäl sig om att jag skulle ta in ps2 till mitt rum, så jag satt snällt kvar. Sedan blev allt värre när man fick reda på Slemproppen och den dära drogade kärringen gick vidare till dne andra omröstingen när en av de självklara finalisterna inte ens gjorde det. Sedan att han gick hela vägen till finalen var ju verkligen bara Katastrof! Seriöst, hur kan man sjunka så lågt som han?
Det allra bästa som vägde upp hela kvällen var Björn Gustafsson. Fy fan vad den killen äger. Han är så jäkla klockren asså. Det spelar ingen roll hur han än skämmer ut sig eller hur många som garvar åt honom och hans skämt. Han ser alltid så seriös ut och verkligen lever in i rollen han gestaltar. Där har man verkligen en komiker av världsklass. 

    

Han är verkligen klockren. Vet inte hur många gånger jag kollat på vissa specifika klipp på youtube med honom. Garvar lika mycket varje gång också. Den killen är som sagt begåvad.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback