Aj, sa det lilla huvudet.

2008-02-25 @ 21:10:03

Sitter just nu med en sprängande huvudvärk.

Blev nyss tagit för en annan Jenny av Therese på msn. Visste inte att folk så gärna ville vara som mig.


Ska snart packa för imorron så man har det klart. Sedan ska jag duscha och kolla på några Drake & Josh avsnitt eller se klart Stardust som jag började kolla på för några dagar sedan.


Ja, det blev ingen bowling. Dets strulade till som alltid. Det blev inte heller något annat. Jag drabbades av en sorts förvarning om min huvudvärk, vilket gjorde att jag blev helt slut. Trodde ett tag att febern var tillbaka med det var långt ifrån verkligheten, tack och lov!

Ska nu packa väskan. ( : IBM, man

image144

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback