VILL SOVA!

2008-12-08 @ 14:21:21

Har länge vetat hur mycket jag älskar Brians röst, och det fick jag verkligen bevis för i helgen. Både inatt och i lördags blev jag ner lugnade bara genom att tänka på den, när jag sedan började lyssna på den flög tankarna iväg på annat och jag blev genast mycket mer sansad. Vilket gjorde att jag somnade ganska kort efter det.


Idag var det verkligen inte min dag. Klockan ringde kvart över, visste då att jag var tvungen att gå upp nästan med detsamma eftersom jag och Johanna skulle åka tidigare till skolan. Ville verkligen inte gå upp och övervägde att bara skita i hela dagen. Anledningen var nattens sömnbrist. Vet inte när jag somnade, vet iaf att jag senast tittade på klockan kvart i två och var då klarvaken. På bussen vinglade jag mig fram till sättet där Johanna satt och höll på att somna när konversationen tystnade. iPoden hängde även upp sig imorse, vilket gjorde dagen ännu sämre.

I skolan gick det väl sådär, allt var bra fram till svenskan började. Vi orkade inte läsa allt, utan lärde oss bara ordningen på de nio kretsar i helvetet. När vi sedan kom in på lektionen möttes man av en ursinnig Annie. Inte alls trevligt.

Fick även reda på att L.O var sjuk, vilket betydde ingen mänk eller fysik. Så jag och Hamrin drog till centrum och köpte godis. SODA POPS! Kemin gick sisådär eftersom jag borde förstod och inte förstod. Efter den skulle vi egentligen ha en lång håltimme, men eftersom Lene gick med på att skjuta fram lektionen och ha samhälle under fysiktimmen fick vi sluta tidigare.


Har varit trött, tjurig och känt av abstinensen. Vilket gjorde mig på dålig humör hela dagen. Borde egentligen plugga kemi, ska väl ta mig i kragen och försöka göra det snart.

//Jenny  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback