Vi lyckas alltid

2008-12-02 @ 17:35:03

De senaste dagarna har jag verkligen gått runt som en zombie. Halva dagarna har jag sovit bort och resten av dagarna har jag bara segat och försökt listat ut vad man ska hitta på och göra, helt plösligt har det blivit kväll och dags att sova igen. Antingen håller jag på att åka på en riktigt ordentlig sjukperiod, min gissning är maginfluensan eftersom jag mådde illa igår kväll, eller så kommer jag gå runt de närmaste dagarna och vänta på en sjukdom som aldrig kommer bryta ut. Troligast är det sistnämnda.


Läste igenom några konversationer jag och Karin haft igår på msn. Herregud, vad hemska vi är. Vi lyckas alltid skämma ut varandra, både för oss själva och inför andra. Folk måste ju tro vi är helt dumma i huvudet. Och vi som brukar undra varför alla blir sura på oss hela tiden, det är ju inte så svårt att lista ut. Fattar verkligen inte hur de människor som faktiskt står ut med oss klarar av det. De borde få nobelpriset.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback