somnar snart

2008-12-08 @ 18:06:16

Skulle nästan kunna göra vad som helst för att få lägga mig nu. Är så sjukt trött. Men kan inte. Ska nu titta på handbollen, ska sedan plugga ännu mer. Har inte ens kommit igenom hälften av frågorna, visserligen fattar jag alla de jag redan svarat på.

Är verkligen så trött, sömnbristen börjar visa sig nu. Måste nog ta en cola för att orka mer.


Måste bara berätta om en liten komisk sak. Hon som står i studion har en likadan tunika som mig, fast i en annan färg. Känns lite konstigt att se den på tv, i något annat sammanhäng än reklam.

Usch, vad trött jag är. Får nog bli en cola redan nu. Ska nog försöka skriva klart kemin nu. Isf skulle jag kunna se den mest spännande delen, slutet och sedna kunna lägga mig tidig idag, vilket verkligen skulle behövas.

//Jenny  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback