saknar det redan ...

2008-12-02 @ 20:59:16

Vill bara få det sagt att jag älskar min pappa!
Usch, har suttit alldeles för länge med mattegrejen nu. Har gjort alla talen som jag tänker göra, men ska ändå inte redovisa imorron. Nej, den lyckan sak någon annan få uppleva.
Resten av veckan kommer väl vara något liknande. Har en massa plugg ...


Idag skedde en riktig stort katastrof. Blev så deprimerad så jag höll på att bryta ihop, en och annan självmordstanke dök även upp. Anledningen till detta humör var enkel, Supernatural har nu gått på juluppehåll. Kommer inte får se Dean eller Sam fören den 15 Januari. HUR FAN SKA JAG ÖVERLEVA DETTA?! Kommer sitta och sträcktitta på en massa gamla avsnitt, kommer troligen också tvinga Karin att titta på allt från början. Vad kul det skulle vara, och mobba henne när hon blir rädd.


Imorron är den dagen som man längtat efter de senaste dagarna. Hur den än utspelar sig så kommer det vara fruktansvärt roligt.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback