pojkvän på blip sökes

2008-12-22 @ 22:19:59

Följer just nu Carros råd att leta pojkvän på blip. Okej, nu ska man inte ljuga. Då får man en mindre julklapp, precis det jag sa till William idag och helt plötsligt ändrade han sin historia. Det hör inte riktigt hit så ska återgå till något som låter lite mer logiskt och sammanhängande. Är på driva humör just nu. Så försöker övertala Lisa att hon ska komma till datorn på ett sådant diskret sätt att jag knappt själv inser det. Hoppas att hon iaf inser det.


Håller på att bli förkyld, och nu pratar jag inte om någon liten meningslös förkylning. Nej, nu pratar jag om en tvätt äkta monsterförkylning. Har haft känning av den i några dagar, men det var inte förrän idag som den verkligen började kännas. Har gjort slut på nästan en hel påse halstabletter idag., Förhoppningsvis har vi flera, annars kommer jag dö imorron.

Nu erbjöd sig Lisa att låtsas vara någon annan bara så jag kan driva med någon. Är hon inte helt underbar?

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Jenna

VIlken söt blogg du har :)

2008-12-22 @ 22:23:41
URL: http://yen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback