onödigt babbel

2008-12-25 @ 21:11:08

HAHAHAHAHA, nu förstår jag verkligen vad alla försökt få mig att fatta det senaste halvåret. Såg nyss Jonas Brothers nya låt på youtube. Skämdes verkligen över den. Efter att titta runt lite ytterligare så slog det mig igen hur mycket jag hatar Miley Cyrus. Och det beror inte på att jag gillar Jonas Brothers, som många kan tro. Hatade henne innan jag ens visste att de existerade.

Vet inte riktigt varför jag försvarar mig just nu.


Jag hatar att vara förkyld. Det låter för jävligt när man sjunger vanligtvis, men man klarar av det eftersom man oftast tycker att det låter bättre än vad det egentligen gör. Men när man är förkyld är det nästan outhärdligt att höra sig själv sjunga. ¨

Aja, kommer väl fortsätta sjunga tills någon tappar öronen.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback