"mystiskt"

2008-12-26 @ 17:22:47

Nu är julen officiellt över för min del. Förutom alla kläder och andra saker man blev tilldelad fick man även 5600, så kan ju verkligen inte klaga. Visserligen var/är det inte roligt att vara sjuk, men, men sånt är livet.

Är så fruktansvärt trött, de få timmars sömn man fått de senaste tre nätterna börjar märkas nu. Skulle gärna säga att det kommer ordnas till ikväll men icke sa nicke. Ska nu hålla mig vaken i en timme eller så till, sedan är det fotboll. Duschning i pausen, mer fotboll, körslaget, sova, vakna, J-VM. ÄNTLIGEN! Hoppas verkligen Wikegård är med i år igen, han är oslagbar! Sedan sova igen och sen vakna tidigt för att åka ut på mellandagsrean.


Fick nyss sms från Johanna. Hon fick Om jag kunde drömma i onsdags och jag mer eller mindre tvingade henne att börja läsa den igår. Nu har hon fått samma problem som jag fick, hon kan inte lägga ifrån sig boken. Så diskussionerna om den boken fortsätter än i dag.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback