Karro förbjudet!

2008-12-29 @ 23:17:22

Har följt J-VM, vilket har lett till en riktigt pinsam sak. Något som jag tror Karro kommer bli rasande över, slå mig gul och blå för och sedan aldrig mer prata med mig. Jag har blivit kär i en Frölunda spelare. Usch, jag skäms så över det. Men... aa, det går liksom inte att kämpa emot.


Ska nu ta och börja göra mig irodning för att krypa ner i sängen. Är ganska trött och det skulle vara bra om jag kunde vända på dygnet. Ska även upp relativt tidigt imorron, har lite saker jag vill hinna med innan det blir en galen dag med Mogo. Men om jag känner mig själv rätt kommer inte ett skit hinna göras innan det är dags för att vandra iväg.

God natt på er alla.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback