home, sweet home

2008-12-21 @ 13:49:28

Kom hem från stan för ett litet tag sedan. Är lite frusen och så, men, men man överlever. Hittade inte så väldans mycket. När man väl kom hem hade man två påsar, i den ena en tomteluva, den andra en parfym. Mamma och pappa ville vidare till ytterligare en, men jag kände att jag verkligen inte hade någon ork. Fick den dära känslan jag brukar få när det är mycket folk runt omkring mig. Bli irriterad och tjurig så fort saker och ting blir som inte jag ville., Får panik över att jag inte kan gå eller komma fram så som jag ville och vart man än vänder sig så står alltid någon i vägen. Så fick skjuts hem. På vägen hem messade Rohie och frågade om jag ville följa med till Farsta, men orkar inte med det heller.

Ska istället vara hemma och ta det lugnt och invänta fotbollen. Skulle egentligen ha gjort svenskan idag, men orkar inte det nu. Ska ta tag i allt plugg direkt efter julafton.

Nej, ska hitta något roligt att göra nu.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Tereze Kirch

Skulle bara vilja önska dig en trevlig fjärde advent och en riktigt god jul! ♥

2008-12-21 @ 13:56:28
URL: http://tekirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback