He's back!

2008-12-17 @ 09:09:54


Eduardo gjorde comeback igår!
Efter tio månaders benbrott pga. äckel Taylor.

Det borde verkligen inte vara tillåtet att messa med folk kl. fem på natten. Vaknade då, upptäckte att jag fått sms. Så tog upp den, läste och tänkte svara med "stackare". Fick börja om med det ordet 7 gånger innan jag fick det rättstavat. Var då tvungen att skärpa till mig ordentligt. Vilket ledde till att det tog min 5 minuter extra att somna om igen. Dessutom upptäckte jag för tio minuter sedan att trots mina ansträngningar så lyckades jag skicka det till fel person.


Börjar egentligen halv tolv. Men har nu gått upp endast för biolgoin. Sja börja läsa igenom den och göra stödpunkter. Ska sedan på matten, där det kommer bli ännu mer biologi. Sedan idrott och efter den ska jag försöka få Challe eller Anna gå igenom biologin innan eller under fysiken. Kommer troligen dra när han tagit närvaron sen.

Hoppas verkligen Johanna kommer idag. Vet att Karro inte kommer komma, för onödig dag för henne. Johanna började tänka i sånna banor igår också, men meddelade aldrig vad hon bestämde sig för. Förhoppningsvis kommer hon.

Nu biologi!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback