english is fun!

2008-12-13 @ 13:43:13

Slog mig precis att det idag är Lucia. Blir det säkert lite fika med familjen senare idag.

Ska jag vara ärlig så gick pluggandet inte så jätte bra. Började med att skriva ner alla frågor vi fått på KKT, när jag sedan inte kunde svaret på första sket jag i resten. Orkar inte med det just nu. Men ångesten hann i fatt så beslöt mig för att göra engelskan idag och gå upp tidigare imorron för att göra KKT. Och det är nu chocken kommer. Engelskan gick super bra. Kunde nästan allt på The Green mile redan första gången och de andra två gångerna har jag kommit på saker fler hand. Allt tack vare Mengmei och vårat panik pluggande inför det läxförhöret. 
Den andra texten var dock lite svårare, men det löser sig. Den där CD-skivan var faktiskt jätte rolig att lära sig från, om man jämför med hur man brukar får lära sig.


Väntar nu på att fotbollen ska börja, Middelsburgh - Arsenal. Sedan blir ytterligare en massa engelska plugg, ser nästan faktiskt fram emot det.

Vet inte vad som händer senare ikväll, hoppas att viss person ska ringa. Men tvivlar starkt på det.

Nu kommer nog Ivan och knackar på dörren snart, så får väl avsluta detta inlägg.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback