En sådan hemsk dag

2008-12-05 @ 15:44:43

Det har verkligen inte varit min dag idag. Började med försovningen som gjorde mig uruselt humör. Kände mig så oerhört dum. Kom till skolan och möttes av Karro, Johanna och Therese. Blev uttvingad av dem. Gick av på fel våning när vi åkte hissen, inte så hemskt men det gjorde att man kände sig ännu dummare. Vi gick sedan och kollade på futsal matchen. Fick lite ångest över att man inte var med, såg ganska roligt ut, men pinsamt eftersom förlusten blev så stor. Vi kom försent till matten, med flit för att slippa redovisa. Skippade svenskan för att kunna se Therese. Sedan slutade vi och det lite saker hände.

Är verkligen jätte trött. Vill egentligen bara lägga mig nu och vakna upp helt utvilad imorron. Men det går inte. Ska snart kanske till Sickla och sedan ska man hem och plugga lite grann. Ska försöka skriva klart biologin.

Vilken hemsk dag!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback