Chemistry here I come

2008-12-08 @ 16:18:41
Så har nu ägnat mig åt lite annat än skolan ett tag. Dags att ta tag i allt pluggandet nu. Överst på listan står Kemi, egentligen det enda som står på dagens lista. Ska börja med instuderingsfrågorna. Formlerna och det ska jag försöka träna på imorron med Annapanna efter skolan.

Ska försöka plugga effektivt fram till kl. 18:00 då det är handbolls EM. Så det är bara att sätta på lite McFadden musik och bita mig i läppen så ska detta gå vägen.

Måste tillägga att jag är grymt besviken på en viss Hamrin. Den lilla fröken lovade mig att skriva ett inlägg i sin blogg idag så fort hon kom hem. Har hon gjort det? Nej.  
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback