Bara två veckor kvar!

2008-12-06 @ 11:48:23

Nätter är alldeles för korta!

Skolan tar verkligen på en, något jag märkt på den senaste tiden då jag börjat sova allt längre. Idag har jag en hel del saker att göra. Ska snart, närmare bestämt kl. tolv dra igång med kemi pluggandet. Ska sedan vid runt halve tre tiden sticka över till mormor och morfar och tvätta och förhoppningsvis leka med kusinerna. Ska efter det hem, titta på fotboll. Lite mer kemi, sedan fixa bilder och försöka skriva klart biologin.


Lördag

Kemi []
Tvätta []
Fotboll []

Bilder[]
Biologi []


Någon som tror man kommer klara av det? Kan säga att jag tvivlar starkt på det.

Misstänkte igår att jag hade åkt på förkylningen som både mamma och pappa haft. Fick jätte ont i halsen igår någon timme innan jag gick och la mig. Men verkar ha turen på min sida eftersom jag vaknade upp imorse utan någon som helst känning av värk och hittills har det varit så. Har verkligen inte råd att bli sjuk nu.

Har också kommit på en megabra idé. Eftersom alla serier jag tittar på just nu har juluppehåll, så är det ett utmärkt tillfälle att börja titta på någon annan. Har några på förslag som verkar lite roliga. Får se vilken som blir den lyckliga utvalda.
Bara två veckor kvar nu och sedan får man en paus från helvetet!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback