Alonso, du ska döden dö

2008-12-21 @ 19:07:16

Fabregas är skadad ...


Nu har man fått skrika av sig lite grann. Redan innan matchens start grep nervositeten tag i mig. Den försvann efter andra då den istället ersattes med ren ilska. Redan när Adebayor blev utvisad att om Liverpool vann matchen kunde de knappast bli glada, men spelade de lika skulle det vara riktigt dåligt.

Nu med facit i handen måste jag säga att Arsenal verkligen visade att de tillhör ett utav de fyra topplagen. Ett medioker bra lag spelar inte så jävla bra mot de stora lagen, och de skapar inte mest, styr inte, försvarar sig inte så bra under matcher mot serieledaren med en man mindre.

Ska även lägga till att om jag vore Alonso, skulle jag vara riktigt rädd just nu. Har en sådan lust att slå ner honom. Vilka aggressions problem jag har.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback