"You're so hot!"

2008-08-05 @ 19:20:23

Haha, kom och tänka på en sak som skedde idag på vägen till Eriksdalsbadet. Efter att ha gått fel två gånger efter Karins instruktioner insåg jag att jag verkligen aldrig med ska lita på henne och hennes vägval. Hur som helst så stod vi där inne i den stora staden och hade ingen aning om vart vi var. Ur en port bakom mig kom det ut en kille med sin hund och råkade höra våran konversation som i stort sätt bestod utav min ord "Jag ska aldrig, aldrig, aldrig mer lyssna på dig." Han frågade oss något som varken jag eller Karin hörde. Jag som vanligt brydde mig inte, men Karin är ju så nyfiken jämt så hon var tvungen att fråga vad han sa. Efter att hon  frågat honom två gånger tyckte jag det lät som han sa "vad snygga ni är tjejer ", men det kändes inte riktigt rätt när Karin svarade lite tveksamt  "Neej." Såklart var man tvungen att fråga henne vad han sa, men hon hade inte hört den sista gången och ville inte verka dum och fråga en gång till ... som hon inte redan lyckats med.




Hahaha, humor!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback