Usch, stan idag ...

2008-08-06 @ 11:08:46

Finns det något mysigare än att sega framför datron/tv, äte frukost och lyssna på musik efter en riktigt god nattsömn? Tveksamt.

Om två timmar ska man sitta på en buss, ska sedan få sitta i Trångsund och vänta på ett tåg i 25 minuter Antingen blir det i Trångsund eller så får man vänta på Centralen, och eftersom jag är så kärleksfull när det gäller stan så väljer jag nog Trångsund. Ska med andra ord träffa Lisa inne i stan, kolla lite på kläder förhoppningsvis köpa några och fika.



Är lite sur just nu, tack vare Karins lilla bus igår så fick jag all skit. Vilket i sin tur ledde till att Mingis messade mig och väckte mig imorse. Fan vad du ska få igen Karin. Där ser du att du måste lyssna på mig mer!

Haha, kom precis och tänka på gårdagens badbyxor, enligt mig då. Jag och Müsli blev lite osams när det priset skulle koras. Men hur som helst så vann mitt val.

Det var allt från Filbunken denna gång, Kim hälsar!  

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Hej, tävlar mot min syster. Hjälp mig att vinna! Tack ;D

2008-08-06 @ 11:59:43
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback