Turtle me on!

2008-08-14 @ 12:52:16
Åkte till Skärholmens centrum imorse igen med mamma. Anledningen var för att vi skulle byta jeansen till en storlek mindre eftersom vi igår upptäckte att de töjde ut sig alldeles för mycket efter tio minuter. Köpte även då den omtalade tröjan som jag föll för förra gången vi var där. Skulle egentligen ha varit med Rohie nu, men när vi kom hem igen så insåg jag att jag var alldeles för trött för det. Så vi beslöt att skjuta upp mötet. Hoppas jag blir piggare senare ikväll eftersom Karin ville simma imorron.
Sitter just nu nere i Dannes rum, ska bränna några filmer och sånt för att vara en snäll syster, och för att jag vill ha mina efterlängtade filmer i min hylla.
Ali <3 Bali


ÄLSKAR DEN!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback