Tredje skoldagen

2008-08-27 @ 16:36:00

Herregud, Johanna vart ska man börja när det gäller den tjejen? Hon förgyller verkligen skoldagen!

Vart ska man börja med denna skoldag? Jo, det var en helt underbar sovmorgon. Började halv tolv med matte C som jag och Johanna mest satt och ... gjort något helt annat på. Jag gjorde nästan en helt prefekt inslagning av den nya matteboken, om Johanna nu inte hade förstört det.

Efter matten var det lunch, pannkakor! Jummie. Sedan var det idrottsteori som man mest satt och sov igenom. Fick sluta tidigare från den så jag och Johanna drog till centrum där vi köpte oss lite gott som vi stannade på vägen och åt. Fick även reda på att den lilla flickan lider av en svår fobi mot myror.

Sen var det fysik. Om jag ska vara ärlig så vet jag inte vad som hände på den lektionen. Jag och Johanna var fullt upptagna med vårat längst bak.

Innan fysiken började fick man reda på att det pågått sexuellatrakaserier mitt under näsan på en! Tydligen har både Aho och Diana fått någon slags fixering utav Michaelas bröst. Usch, jag har sagt det förut, man tror man känner folk men får sedan en chock när man inser vilka de egentligen är.



På bussen hem satt Johanna och red, vilket hon troligen fortsatte med hela vägen hem till sig. Sedan blev det en massa snack om gamla minnen. En himmla massa Johanna det blev i detta inlägg.

Tyvärr så blir det ingen BSV match för mig ikväll. Har gått runt med halsont hela dagen och har de senaste dagarna som sagt känt på mig att en sjukdom snart kommer bryta ut. Får bara hoppas på att den inte kommer nu i helgen.

Ali <3 Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback