To catch a predator.

2008-08-17 @ 15:55:18
Är på jätte bra humör just nu, trots att jag är så trött som jag är. Såg nyss i tidningen att ett av de roligaste programmen jag någonsin sett börjar gå på tv igen! Femman har äntligen tagit sitt förnuft tillfånga och börjat visa To catch a predator. Låter skit tråkigt, men det är så jävla kul att se hur de reagerar när de åker dit. Rekommenderar verkligen det programmet. Går som sagt på femman 22:50. TITTA PÅ DET!

Efter det är det även en sevärd film med Matt LeBlanc, ED - matchens lirare. Om jag inte har helt fel så är det filmen med den baseball spelande apan.

Ska nu försöka hålla en sysselsatt till 22:50.


Måste bara lägga till frågan, Vem fan smäller smällare kl. 03:00 på natten? Det var precis vad som gjordes någonstans i närheten av mitt röda hus inatt när jag vaknade för att se handbollen.

Ali <3 Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback