SuperN börjar snart!

2008-08-22 @ 10:12:48

Det sant som de säger, andra dagen med träningsvärk är värst. Det kan intyga på, med värkande vader, lår och mage, trots att det inte gått så mycket av denna dag så har det gjort mer ont än vad det gjorde på hela dagen igår.

Ska som sagt till tandläkaren idag, men hade tydligen ingen koll på tider och så eftersom jag hade fått för mig att jag skulle dit en timme tidigare än vad jag egentligen skulle. Aja, det är alltid mysigt med en seg morgon. Då fick man också se Jörgen Persson, som han visst hette, gå vidare till semi.

Sitter just nu och lyssnar på den NFL:arna. De är helt underbara! Skulle nog egentligen kunna säga NFA, men några låtar utmärker sig mer än de andra så.


Jag vet att jag hade något annat som jag ville få sagt här, men har helt och hållet glömt bort vad. Man har ju inte börjat skolan än, så man är ursäktad. Usch, bara en helg kvar och sedan bryter helvetet ut.

Apropå helvetet, SUPERNATURAL BÖRJAR SNART IGEN! Det finns inga ord!

Ali <3 Bali

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag! :)

2008-08-22 @ 10:23:39
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback